Moje nejoblíbenější seriály (Sabča)

 Tipy na seriály - část první 

Ahoj! Blog máme sice jenom chvíli, ale nějaký zájem tu je a moc děkujeme! Mám tu asi 5 tipů na seriály, které stojí za to zhlédnout. Některé ze zmíněných seriálů nemám dokoukané, takže snad to nevadí!

Sama o sobě bych řekla, že jsem docela dost seriálový maniak, protože na filmy poslední dobou moc nekoukám. Nevím proč, ale mám radši verzi seriálů. Taky máte nejraději seriály, které mají epizody po půl hodině? Já to úplně miluju!



                                                 1. The vampire diaries 



   Je to hrozně zvláštní, ale asi poprvé se mi stalo, že jsem seriál začala milovat po prvních epizodách. Pokud někdo nezná Upíří deníky tak příběh vypráví o Stefanu a Damonovi, kteří se přistěhují zpátky do Mystic Falls a potkají tam Elenu. Stefan a Damon jsou upíři a ve městě kromě nich také jsou vlkodlaci,čarodějky a další nadpřirozené stvoření.Postupem času se to začíná zamotávat .. Každou sérii proti něčemu čelí,umírá mnoho lidí a děj se prolíná s romantickými páry a někdy  i milostnými trojúhelníky. Já jsem právě teď v polovině páté série a upřímně se těch posledních sérií bojím. Hrozně se těším, až budu u konce a zároveň mě to bude hrozně mrzet, protože je to dlouhý seriál.
   Jinak pro ty, kdo to viděli, tým Stefan nebo Damon? Damon!!! Miluju ho už od začátku a tenhle seriál si prostě užívám, jak nejvíc to jde, protože ho za okamžik dokoukám. Rozhodně na to budu koukat dokola a dokola, ale za sebe už teď můžu říct, že je to nejoblíbenější seriál. Rozhodně se nepodobá Stmívání, takže to zkuste snad se zamilujete jako já!




                                                   2. Pretty little liars

   Znáte snad všichni, ne? Pokud ne, seriál vypráví o pětici dívek. Hanna, Aria, Emily, Alison a Spencer. A právě Alison se jednoho večera ztratí a holky si myslí, že je mrtvá. Na jejím pohřbu jim začne psát člověk, co se podepisuje jako neznámý A. Holky si myslí, že je to pouze žert, ovšem jak se později ukáže, zná jejich tajemství, které ani ostatní neznají. Moje tipy a teorie se měnili díl co díl a byla jsem zmatená. U většiny seriálů se mi líbí nejvíc první a druhá série a postupem času mě to už moc nebaví jako to bylo třeba u Riverdale, ale u Upířích deníků a Pll to bylo naopak. Nejvíc mě bavily ty prostřední série a ta poslední! To byla jízda. Páry, které tam byly, to bylo dokonalé a každou postavu jsem měla ráda. Nejvíc jsem milovala Spencer, která mi byla nejvíc sympatická a měla tam takový nej posun. Konec mě dojal, protože jak jsem už říkala, dlouhé série mě vždycky zasáhnou. Rozhodně taky musíte vidět!!




                                                3.  Teen wolf


   Teen wolf v češtině strašně divný název Vlčí mládě je seriál o vlkodlacích a vypráví o Scottovi, kterého jednou v noci kousne vlkodlak a on se jím stane. První série je taková seznamovací a teprve se to rozjíždí. Další série jsou ovšem skvělé a já jsem viděla zatím jen čtyři, ale ta třetí byla teda bombová,. Postavy jsou skvělé, ale upíří deníky mám raději hlavně kvůli postavám, protože Damon a Elena jsou moje fakt oblíbené postavy. Stiles a Scott jsou na tomhle seriálu to nejlepší a hrozně se těším, až ho dokoukám.
   Každou  sérii bojují proti něčemu nebo někomu jinému a to mě vážně baví. Tenhle seriál jsem našla docela náhodou, protože se mi vyhledal stejně jako Upíří deníky a rozkoukala jsem ho dřív, protože pro mě bylo tvd moc dlouhé. Má to asi 6 sérii po 45 minutách, takže vás to na chvíli zaměstná. Zajímavé je, že mám raději krátké epizody, ale moje nejoblíbenější seriály jsou dlouhé a mají hodně sérií mě to baví víc, kdo ví proč co?
   Zase musíte vidět,pokud se vám líbili Upíří deníky tohle se vám bude líbit taky!


                                          4. The end of the f***ing world

   Tohle bylo hrozně divný a já to miluju. Příběh vypráví o Alysse, která chce utéct od rodiny a narazí na Jamese, který je přesvědčený, že je psychopat. Právě asi jejich odlišnost k okolnímu světu je asi spojí a oni nakonec z města odjíždí. Potom se ale stane něco, co nikdo nečekal..
   .První dvě minuty jsem si říkala, že to bude hrozná kravina, ale naštěstí ne. Bavilo mě to moc.
Bylo to vtipné a na rozdíl od jiných seriálů, co jsem zmínila nebyl moc dlouhý a já jsem se u něj dost smála. Druhá série vlastně být nemusela, ale byla dobrá, takže plus. Skončilo to zvláštně a zvláštně to i začalo. I'm not okay with this je dost podobný seriál, který jsem už taky viděla a docela mi to vadilo. Každý z nich má svoje kouzlo a i ten byl dobrý, ale chtěla jsem zmínit spíš tenhle, protože byl dřív natočený a vlastně je i lepší. 
  Pokud máte rádi takové jiné seriály, než obvykle vidíme v televizi nebo tak, tohle je pro vás.



                                                5. 13 Reasons why

   Jeden z prvních seriálů, co jsem viděla. A pořád ho mám ráda, protože se tam řeší hodně zajímavých a důležitých témat, které jsem zatím moc neviděla a vlastně ani nerozebírala. Vím, že je knížka, ale tu upřímně nechci číst, protože jsem viděla seriál a hlavně na to nejsou moc dobré recenze. Ten náměť mi přijde nesmírně originální a něco takového jsem ještě neviděla. Člověk na to musí mít žaludek nebo jak to říct, protože je to docela dost na psychiku. První série za mě byla nejlepší, ale ty ostatní byli taky skvělé! Nejraději mám Claye a Justina. Brace mi přišel hrozný a stejně tak třeba Zach. Každá série byla něčím nová a originální a konec třetí série byl hustý a myslím, že jsem ho za tři týdny viděla celý? Teď úplně nevím. Hanna tam podle mě v těch dalších sériích už být nemusela, ale to je asi jediné, co mi tam tak trochu vadilo. Chystá se čtvrtá série a vychází tuším už tento rok?
Hrozně se těším, co nám další série přinese.


  
 Jestli jste se dostali až sem, tak moc moc děkuju, že to vůbec čtete, protože mě to hrozně baví a o to vlastně jde, ne? Pokud máte taky nějaké svoje oblíbené seriály tak mi napište do komentářů jaké, ať mám nějakou inspiraci na co se mám koukat!

   Sabča