Kasie West | Recenze

              

   Knihy Kasie West | Sába 

    Ahoj u dalšího článku! Poprvé to bude recenze na knížky a rozhodla jsem se najednou zhodnotit všechny její knížky, které jsem četla. Nečetla jsem jenom Náhradního kluka, takže jich bude celkem 5! Doufám, že se vám bude článek líbit a jdeme rovnou na to!
    Kasie West je pro mě typická autorka pro žánr Young adult knížek a když chci nějakou oddechovou knížku, skoro vždycky jsem sáhla na její knížky. Každá je nějak originální a neskrývá se v nich nějaká velká hloubka, kromě jedné, kterou tady ještě zmíním, a to já někdy přímo vyhledávám. Hlavní hrdinové jsou vždycky hrozně sympatické a líbí se mi, jak její knížky končí, protože jistě víte, že končí šťastně. Teda aspoň doufám, že to tak je, protože ty české tak končí. Vezmu to asi od té nejhorší po tu nejlepší, protože mi to přijde asi lepší. 
   
5. Štěstí v lásce 
Anotace :    Maddie není impulzivní člověk . Vždycky tvrdě pracuje a všechno má naplánované dopředu. Ale jednou si jen tak koupí los a pak ke svému překvapení ...vyhraje! Její život se bleskově změní k nepoznání.Uz žádný stres jestli dostane stipendium, aby mohla studovat. Teď řeší, že si pronajme jachtu. Být ve škole centrem pozornosti je fajn, dokud o ní nezačnou kolovat drby a neznámí lidé ji nezačnou žádat, aby jim půjčila peníze. Najednou neví,komu může věřit. Až na svého kolegu že zoo, kde pracuje. Zdá se, že o celém tom humbuku kolem Maddie nemá nejmenší tušení. A ona mu 
o tom z nějakého důvodu nechce říct. Co by se však stalo, kdyby se dozvěděl její tajemství?
Počet stran : 328
Můj názor :  
   No, tohle bylo zklamání pro mě. Upřímně jsem čekala mnohem víc a moc mě to nenadchlo. Hlavní hrdinka byla sice hrozně fajn, ale ostatní postavy mi většinou lezly na nervy, nebo jsem nechápala, proč se chovají, tak jak se chovají. Ten nápad té knížky mi přijde fajn a mohlo z toho být fakt něco super, ale mě se to prostě nelíbilo. Nebylo tam na Kasie West dost romantiky a ten koenc byl vlastně docela odfláknutý.. doteď z toho mám smíšené pocity a nevím, co si o tom mám myslet. Obálka se mi líbí a je celkem dobře udělaná. Další plus, co je na knížce je čtivost, protože to knížkám téhle autorky nechybí nikdy. Kdybyste chtěli fakt něco, co vás moc nezabije emočně a chcete si jen na chvíli počíst tak to je pro vás. Já tuhle knížku už v plánu číst nemám a za sebe to moc nedoporučuju.
Hodnocení :2,5 / 5 
  

Láska a jiné úkoly 

Anotace:  Léto sedmnáctileté Abby Turnerové neprobíhá úplně podle jejích představ. Je už ne tak tajně zamilovaná do svého nejlepšího kamaráda Coopera. Nezvládá pomoct mámě s jejími psychickými problémy, a teď ji navíc odmítli vystavit její obrazy na jedné výstavě. A tak si napíše seznam deseti věcí, které musí stihnout za následující měsíc. Musí se naučit postavit svému strachu nebo se také zamilovat. Ví, že když splní všechny položky ze seznamu, stane se z ní ten správný umělec. Ale jak se jí krátí čas, zjišťuje, že uskutečnit některé věci je velice obtížné a že možná nezvládne změnit svou tvorbu, když nebude schopná změnit sebe sama.
Počet stran :  328
Můj názor : 
       Další knížka Kasie West, která se mi líbila o něco víc, než ta předchozí.  Hlavní hrdinka mi byla na začátku trochu nesympatická, ale postupem času jsem k ní našla cestu a chápala ji. Cooper a další dá se říct vedlejší postavy, jsem měla jednu chvíli raději než hlavní hrdinku. Ten příběh byl fajn, ale po dočtení mi přišlo, že to bylo vlastně o ničem. Neviděla jsem tam nic světoborného, prostě jen milá a oddechová knížka, která vám kromě božího hlavního hrdiny nic moc nedá. Když jsem to četla, tak jsem si to užívala, ale kdybych to nějak porovnala s ostatními oddechovými knížkami, vůbec by se neumístila někde vysoko. Kasie West umí psát a umí vám vykouzlit úsměv na tváři, ale tady? Bavilo mě to, někdy jsem se smála, ale nenadchlo mě to. Je to taková typická knížka, co neurazí ani nenadchne. 
Hodnocení :  3,7/5

První opravdový polibek 
Anotace : Lacey odjakživa snila o tom, že bude hrát ve filmu. Ale rozhodně si nepředstavovala, že její velký průlom na filmovém poli přijde ve stejnou dobu jako maturita. A i maturita bledne v porovnání s tím, že se musí vypořádat s Donavanem, který se dá popsat dvěma slovy: noční můra. Lacey se tak snaží nějak ustát vzkvétající kariéru, sabotáž přímo na place a taky románek s tím nejnepravděpodobnějším hlavním hrdinou. A rychle zjistí, že někdy se ty nejlepší příběhy odehrají, když se člověk odchýlí od scénáře
Počet stran : 328
Můj názor : Tohle mě bavilo a moc. Kasie West sem vložila krátkou detektivní linku, která splynula s tou romantickou a i když to u ní není moc obvyklé, tak se mi to zpracování libilo a konec jsem teda nečekala. Hlavní postava Lacey byla na začátku taková mrcha trošku, ale to bylo hlavně tím, že jsem ji v knížce Láska a jiné úkoly moc nemusela. Tentokrát jsem si ji oblíbila a měla jsem ji ráda. Dá se říct, že všechny postavy, které se tam objevily, až na výjimky, byli super. Dost jsem se u toho smála a culila a to podle mě je účel oddechových knih. Je to taková ta typická feel-good knížka, která vás ale překvapí. Líbilo se mi jak je to napsané, protože jsou tam takové vsuvky scénářů a přijde mi to jako originální knížka na léto. Zrovna jsem ji půjčila kamarádce, takže uvidíme, jak se ji bude líbit. Viděla jsem hodně recenzí, jak dobrých, tak špatných. Když jsem objevila nějakou špatnou recenzi, tak jsem si to pročetla a docela chápala, proč se to někomu nelíbilo, ale mě to prostě nadchlo. Terku to nadchlo taky a obě jsme to hodnotili stejně.
Hodnocení : 5/5 

P.S. líbíš se mi 
Anotace : Lily při jedné obzvláště nudné hodině chemie nedává pozor a čmárá si na lavici slova oblíbené písničky. Druhý den zjistí, že někdo rozepsanou sloku dokončil, a ještě přidal vzkaz pro ni. Zajímavé! Brzy už si se svým anonymním přítelem vyměňují dlouhé dopisy, doporučují si vzájemně kapely a sdílí ta nejsoukromější tajemství. A to je teprve začátek dopisového přátelství, které se postupně promění v něco víc. Promluví si s tajuplným neznámým někdy naživo?
Počet stran : 336
Můj názor : Tak tohle bude na dlouho. Je to nedávno, co jsem tuhle knížku dočetla podruhé, v rámci Měsíce re-readingů, který pořádáme v celý květen a ten názor na tuhle knížku se o dost změnil. Jakože k lepšímu. Dřív mi ta knížka přišla, tak nějak dobrá jako Láska a jiné úkoly, ale teď? VŮBEC! Hrozně se mi to líbilo a to hlavně kvůli tomu, že mi hlavní hrdinka přišla tak trochu jako já. Cade, jeden z hlavních hrdinů, který se tam objevoval, mi přišel na první přečtení nesympatický, namyšlený a neměla jsem ho ráda. Na druhé přečtení jsem ho naprosto žrala a chápala jsem ho. Ty re-readingy se někdy fakt vyplatí! Navíc to byla moje premiéra, kdy jsem začala používat zvýrazňovač a líbí se mi, jak to vypadá. Stránky neskutečně rychle ubíhaly a já to měla během dvou možná tří dní přečtené. Ten nápad mi přišel originální a i když jsem takové knížky už četla, tak tohle bylo fakt super.
Hodnocení : 5/5!!!


Po tvém boku
Anotace : Když Autumn zjistí, že zůstala zamčená v knihovně, myslí si, že už to nemůže být horší. Až do té chvíle, než přijde na to, že Dax tam skončil s ní. Autumn toho o Daxovi moc neví – prý je to samotář, a jednou se dokonce zapletl do nějaké bitky a skončil v polepšovně. Ale je si naopak jistá tím, že je asi tou poslední osobou, se kterou by chtěla někde zůstat celý víkend zavřená. A tak si prostě jen dokola připomíná, že je jen otázkou času, než si její přítel Jeff všimne, že ji nechal v knihovně, a vrátí se pro ni. Jenže Jeff se nevrátí. A tak musí Autumn jíst pár dní jen jídlo z automatu a bavit se s divným klukem. Naštěstí ale zjistí, že Dax není zas tak zvláští a že si dobře rozumí. Dokonce víc, než si kdy Autumn s jakýmkoli jiným klukem rozuměla. Můžou ale jejich pocity přežít konec víkendu a návrat do jejich původních životů?
Počet stran : 312 
Můj názor : Tak. Nejlepší knížka od Kasie West a tahle knížka si to fakt zaslouží. Zároveň je to jedna z nejoblíbenějších knih minulého roku a tay jsem ji četla nejvíckrát - (je to vůbec slovo?). No, četla jsem ji asi čtyřikrát a po páté by to bylo asi už horší, ale uvidíme, třeba na to za rok dostanu zase chuť. Mám to teda olepíkované a že jich tam je teda hodně! Byla to pro mě její první knížka, pokud se teda nepletu a moc moc se mi líbila. Ten náměť je hrozně boží a na posledních 100 stranách jsem se culila jako blázen. Těch prvních 100 stran jsem se jako blázen zase smála. Tohle je asi její jediná knížka, kde jsem cítila nějakou hloubku a tím myslím, že se tam řešilo něco důležitého a hlavní hrdina Dax... no toho naprosto miluju. Je to jedna z mých top klučíčích postav a dlooouho se držel na vrcholu. Dost lidí má raději P.S líbíš se mi než Po tvém boku a u mě to asi neplatí jen kvůli tomu, že mi to na poprvé moc nesedlo. V té knihovně jsou asi do půlky knížky možná ani to ne a malinko mě to mrzelo. Byl tam jeden zvrat, co mě překvapil a vlastně se mi to na konci moc líbilo.  
Hodnocení : 5/5!!!!

Tohle by bylo všechno a děkuju, že jste se dostali, až sem! Do komentářů mi můžete napsat, jaká je vaše nejlepší knížka od Kasie West. Přeju všem krásný víkend!