Rytmus, já & Malychin | Recenze

Rytmus, já & Malychin

Autor : Mariana Zapata
    Orig. název : Rhythm, Chord & Malykhin
    Počet stran : 296
    Nakladatelství : Fragment

Anotace : Šestadvacetiletá Gaby Barreto má mnoho tváří. Je čestná, sarkastická, kamarádská i protivná – záleží na tom, koho se zeptáte. Když jí brácha nabídne, aby s jeho kapelou jela na turné a prodávala merch, nerozhoduje se dlouho. Dvě kapely, tři kontinenty, devadesát dní. To bude brnkačka! Kdyby jen Saša Malychin, zpěvák té druhé kapely, neměl tak nádherné tělo… výjimečnou osobnost… a nebyl tak neskutečně vtipný… Nezamilovat se do něj je zkrátka fuška.

,,Vyražte na rockovou jízdu! Od autorky romantického bestselleru Kulti."

Hodnocení : Tohle je pro mě i pro Terku první kniha, kterou od této autorky čteme, protože Kulti nás osobně vůbec nezaujal. Už anotace vám říká, že to bude milá oddechovka a kniha plna hudby a skvělých postav... tohle všechno tam bylo a Gaby je opravdu skvělá hlavní hrdinka, ale Saša..to je dokonalý hlavní hrdina. Kromě těchto věcí, které jsem já očekávala, jsem nečekala, že ta knížka bude tak vtipná!! Už od začátku jsem se smála a někdy mě to tak rozesmálo, že jsem musela přestat číst. Pro mě je to jedna z nejvtipnějších knih, co jsem četla.

Čte se to opravdu rychle (já jsem přečetla za hodinu snad 85 stran??) a děj se super, ubíhá docela rychle a je tam nějaká ta dějová linka, která někdy v těch romantických knihách trochu pokulhává. Všechny postavy jsem měla nějakým způsobem ráda a tohle prostě musíte číst. V knížce není láska na první pohled, ale pomaličká hezká rozvíjející se romantická linka, která vás na konci uspokojí, protože to končí fakt skvěle. Jediný problém, úplně nepatrný problém, byl na konci knihy, kdy se ta romantika už tam objevovala a chyběli mi ty vtípky a sranda. Posledních 60 stran bylo strašně sladkých , ale jak jsem si zvykla, že se každou chvíli směju, tak tady tolik ne, ale zase chápu, že to nějak muselo skončit, takže proto ta nepatrná chyba.

„Láska, nebo alespoň láska v našem podání, stála na malých věcech. Nehmatatelných věcech."

Kultiho už číst nebudu, ale těším se na další její knihy a myslím, že má vyjít v češtině kniha o krasobruslení?? Pokud ano, budu to hned kupovat, protože krasobruslení je nej. Doufám, že se Terce bude líbit kniha tolik jako mě a vám ji moc moc doporučuju, takže pokud jste ji nečetli a na léto hledáte něco jednoduchého a vtipného, kupte si určitě tohle

5/5

Za zaslání knihy na recenzi děkujeme https://www.megaknihy.cz/¨

Určitě se na jejich e-shop podívejte, můžu vám ho jen doporučit a zaručit, že knížka přijde vždy rychle a jejich ceny jsou skvělé!!! Navíc pokud budete pravidelně psát na jejich webovou stránku recenze můžete si i zasoutěžit!