Návod na vraždu pro hodné holky | Recenze

Autor : Holly Jackson

Počet stran : 368

Orig. název : A Good Girl's Guide To Murder

Nakladatelství : Cosmopolis / spolupráce

Žánr : YA thriller

Anotace YA detektivní thriller stejně působivý jako Riverdale a návykový jako Jeden z nás lže. Knihu jednoduše nedokážete odložit, dokud ji nepřečtete.

Zmizela oblíbená středoškolačka, Andie Bellová. Tělo se sice nenašlo, ale policie ví, kdo je vrah. Všichni vědí, kdo je vrah! Sala Singha za vraždu přítelkyně odsoudili všichni, kromě soudu a poroty. Sal Singh totiž spáchal sebevraždu a nikdo neusiluje o očištění jeho jména. Až na Pipu Fitz-Amobiovou. Městečko rozežírá nenávist k rodině vraha, ale ona nevěří, že je vinen.

Pět let po zločinu začíná vyšetřovat pod záminkou závěrečného školního projektu. Je to ale úkol, který ji může zabít. Jestliže se Pipa nemýlí a vrah je stále na svobodě, nikdo neví, kam až bude ochotný zajít, aby své tajemství zachoval. Kdosi chce totiž minulost utajit za každou cenu. A kam až dokáže zajít Pipa, aniž by zaplatila životem?

Hodnocení (Terka) : Kdo mě zná tak ví, že fanda thrillerů zrovna nejsem (alespoň ne v knižní podobě), ale najde se i pár výjimek, jako tahle kniha😍. Od začátku do konce jste plní napětí a očekávání, příběh je neuvěřitelně promyšlený a ty zprávy,dokumenty, rozhovory a protokoly! Dodávají na reálnosti knihy a po vizuální stránce působí naprosto dokonale! Kniha vás prostě nepustí, vtáhne vás do děje a hlavní hrdinka Pipa s Ravim jsou neuvěřitelně věrohodní! Pipa jako jendničkářka se na roli neuvěřitelně hodí a za mě jedna z nejlepších postav, které se zachovali přesně tak, jak bych se zachovala já. Zápletka a celkové vyvrcholení knihy bylo bez chyby, měla jsem zatajený dech a připadala jsem si, jako kdybych byla přímo v knize. Konec knihy jsem přečetla na jeden nádech a posledních 100 stran (cca.) jsem hltala snad ještě více, než zbytek knížky. Jsem moc ráda, že se mi naskytla takovéhle možnost číst knihu v recenzní verzi, proto bych chtěla moc poděkovat @cosmopolis_cz , který nám knihu poskytl a taky @hlavackova.kristina , která knihu stylizovala - vážně povedená práce 😄❤️❤️Knihu musíte povinně přečíst! Kdo bude sdílet na Story a označí nás společně s @cosmopolis_cz a připíše pocity, nebo názor ke knize , tak ho sdílíme na igs 😍 doufám, že se vám bude kniha líbit tak, jako se líbila mně!❤️ Jestli vám můžu něco doporučit, tak právě tuhle knihu!😍😍📍❤️

📌♾️/5⭐ - Terka

Hodnocení (Sába) : Já zase naopak miluju thrillery, takže jsem se bála jestli to nebude ohrané nebo podobné knížce Jeden z nás lže, ale naštěstí se tak nestalo! Už jenom po grafické stránce by měla knížka dostat plný počet hvězd a to jsme se nedostali ještě k samotnému příběhu. Hlavní hrdinka Filipa mi do děje skvěle sedla, chovala se rozumně a Ravi mi přišel taky naprosto seznační hlavní (vedlejší) hrdina. Přišlo mi, že se s Filipou doplňovali a tím byl příběh o něco lepší. Teď k ději. Je promyšlený, zápletka dává hlavu a patu, což cením a jelikož se v knížce objevuje mnoho rozhovorů, map, protokolů a různých nástěnek, čte se to rychleji a dodává to příběhu reálnost. Samotný konec knihy jsem nečekala, četla jsem ho se zatajeným dechem a čekala jsem, co přijde dál. Za sebe vřele doporučuju a musím říct, že je to jeden z nejlepších thrillerů, co jsem zatím četla. Dokonce to má i na Jeden z nás lže!

📌♾️/5⭐ - Sába

Pokud vás naše recenze nalákaly, můžete si knihu rovnou objednat zde.

Moc děkujeme za poskytnutí knihy k recenzi.