Než jsme se odcizili | Recenze

 


Než jsme se odcizili 

Autor : Renée Carlino

Počet stran : 288

Žánr : román 

Nakladatelství : Ocelot

Orig. název : Before we were strangers

Anotace : Potkali jsme se před patnácti lety, skoro přesně na den, když jsem se stěhoval na kolej NYU v Senior House, hned vedle tvého pokoje. Říkala jsi, že jsme byli nerozluční kamarádi. Rád si myslívám, že to bylo něco víc. Žili jsme z ničeho, leda z radosti, že jsme se našli prostřednictvím hudby (byla jsi posedlá Jeffem Buckleym), fotografování (pořád jsem tě fotil a nemohl jsem s tím přestat), toulek po Washington Square Parku a všech těch divných věcí, které jsme dělali, abychom si vydělávali peníze. V tom roce jsem se sám o sobě naučil víc než kdy jindy v životě. Přesto jsme se z nějakého důvodu rozešli. Léto po promoci jsme se přestali stýkat, když jsem odjel do Jižní Ameriky pracovat pro National Geographic. Když jsem se vrátil, byla jsi pryč. Tak trochu si pořád nejsem jistý, jestli jsem na tebe po té svatbě moc netlačil… Pak už jsem tě neviděl, teprve před měsícem. Byla středa. Houpala ses na špičkách a udržovala rovnováhu na tlusté žluté čáře, ubíhající po okraji nástupiště v metru, a čekala jsi na linku F. Neuvědomil jsem si, že jsi to ty, a potom už bylo moc pozdě, ty jsi byla pryč. Znovu. Vyslovila jsi mé jméno, viděl jsem ti to na rtech. Snažil jsem se přimět vlak, aby zastavil, jen abych tě mohl pozdravit. Jakmile jsem tě zahlédl, znovu mě zaplavily všechny pocity a vzpomínky na mládí, a větší část následujícího měsíce jsem strávil přemítáním o tom, jak asi žiješ. Možná že jsem se zbláznil, ale nechtěla bys se mnou zajít na skleničku a dohnat těch posledních patnáct let?

Hodnoceni : Nejprve bych chtěla moc poděkovat za knihu, kterou nám zaslali, protože bych se k ní jinak nedostala. Hlavní hrdinové jak Gaby tak Matt byli skvělí, měla jsem se moc ráda a možná mi i něco víc sedla Gaby. Autorčin styl psaní mi připomíná moji oblíbenou autorku Taylor J.Reid ,která píše také tak poutavě a zajímavě. Prvních třicet stran jsem měla problém se začíst a nějak se do toho začíst, ale jakmile se příběh trochu rozjel a nabral všemožné postavy a příběhy tak mě to začalo bavit. Anotaci jsem si upřímně vůbec nečetla, protože jsem do toho chtěla jít s tím, že o to m nic nevím, kromě názoru na knihu od Terky, která to stihla přečíst ještě přede mnou. A musím říct, že mě to překvapilo. Děj byl svižný, stránky mi ubíhaly pod rukama a měla jsem to celé přečtené za dva dny! Rozhodně jsem nečekala, že děj bude směřovat takovým směrem a malinko mě to na konci naštvalo, protože jsem to čekala malinko lepší. Rozhodně jsem nečekala zvrat, který se tam stal, ale stejně. I přesto jsem si knihu užila a můžu ji rozhodně doporučit. Kniha nemá ani 300 stran a bylo to mimo můj obvyklý žánr a knih, které čtu. 

4,8/5


Knihu si můžete nakoupit  zde 

Ještě jednou moc děkujeme Megaknihám za poskytnutí knihy k recenzi!



U dalšího příspěvku zatím!!