Kudy ke hvězdám // recenze

KUDY KE HVĚZDÁM

Autor : Jenn Bennett

Orig. název : Starry eyes

Počet stran : 329

Žánr : román, heavy contemporary (možná i feel-good)

Anotace : Jen lesy, hvězdy... a kluk, který jí zlomil srdce. Od loňského školního plesu se bývalí nejlepší kamarádi / teď úhlavní nepřátelé Zorie a Lennon snaží jeden druhému vyhýbat ze všech sil. Ale když se kempování s partou kamarádů tak trochu nepovede, ocitnou se uprostřed divočiny. Sami. Spolu. Co by se mohlo pokazit? Zatímco se ti dva noří hlouběji a hlouběji do severokalifornské divočiny, vyplouvají na povrch křivdy, chyby, tajemství i skrývané pocity. Kouzlo třpytivé noční oblohy a vůně lesů je silné, ale může mít tohle putování vůbec dobrý konec?

Hodnocení : Tento rok jsem dostala hroznou chuť číst mě oblíbené knihy znovu, takže to padlo i na kudy ke hvězdám. I když jsem od toho napoprvé čekala něco jako Kasie West, musím říct, že to nebylo Kasie podobné ani trochu. Autorka má skvělý smysl pro humor, umí si ty věci načasovat tak dokonale, že se ta kniha čte potom třikrát rychleji, nemá to zbytečně překombinované, ani naopak nudné. Hlavní věc co oceňuju je postava Lennona, která byla charakterizována úplně jinak, než v těch typických feel- good knihách. Nebudu vám ho radši popisovat, to byste se asi roztekli na zem. Zorie, hlavní hrdinka, byla suprová! I když mi někdy lezla na nervy, přišla mi hodně podobná jako já, zajímá se o vesmír, hvězdy, nosí brýle, je vtipná. Re- reading jsem si teda echt užívala, protože jsem věděla, co se stane, takže jsem se to snažila číst co nejpomaleji, protože ty momenty jsou tak skvělé! Každá zhruba třetina knihy má mapu, které jsou hrozně roztomilé a tím vám ten příběh mnohem víc zpříjemní. Zároveň se mi tam střídaly emoce jako na kolotoči, takže jsem měla někdy chuť hodit knížku z okna, ale to nemění nic na tom, že vám to moc doporučuju! Pokud chcete nějakou lehčí, míň depresivní knížku než třeba Colleen Hoover nebo Brigit Kemmerer, tak běžte do toho! Je to doko.

5/5 jak jinak.