Meta // recenze

 

META 

Autor :  Pavel Bareš
Počet stran : 320
Žánr : sci-fi thriller (tak bych to nějak zařadila já)
Anotace : Superlidé existují. Ale žádný z nich není superhrdina.
Nikdo na začátku jednadvacátého století nepotřebuje nadšence ve spandexu a pláštěnkách, kteří by se po nocích honili za zločinem. Zato po supershowbyznysu se lidé můžou utlouct.
Ve světě, kde jsou superschopnostmi obdařené Mety světovými celebritami — nebo preventivně stíhanými nepřáteli státu —, nechce být Lenka Křížová ničím z toho. Je to zkrátka holka, která si chce odchodit vysokou, utratit alimenty a občas pomoct kamarádce u zkoušky svými mimickými schopnostmi. O slávu ani o davy fanoušků se nikdy neprosila.

Hodnocení : Tuto knihu jsem viděla všude všechny doporučovat, viděla jsem opravdu málo lidí, kterým se to nelíbilo a vlastně kvůli tomu jsem čtení této knihy hodně oddalovala. Když jsem viděla, že někdo pořádá na ni štafetu, šla jsem do toho, protože jsem věděla, že bych si ji přečetla až třeba za rok. A musím říct, že s poznámkami od holek to bylo ještě lepší! Prvních 90 stran cca je rozjezd, hodně věcí se tam vysvětluje, často jsem si říkala co z toho sakra bude za příběh a kam to vůbec bude směřovat. Já jsem si nečetla ani anotaci, ani jsem nevěděla, co to bude za žánr, takže jsem fakt četla jen recenze, poslouchala a četla dojmy všech lidí a můžu s klidným srdcem říct, že je to prostě dobrý! Autor má skvělý styl psaní a patří mu VELKÝ obdiv, že dokázal tu knihu napsat z pohledu ženy, protože mně někdy mluvil z duše. Fakt. Po těch sto stranách se to pořádně rozjelo, moc mě to bavilo, přicházel zvrat za zvratem a pořádně jsem si to užívala. Na koni jsem absolutně nepobrala, co se stalo, protože jsem čekala, že to skončí úplně ale úplně jinak a upřímně mě tenhle konec možná potěšil ještě víc, protože tam nebylo to "klišé" všechno bylo do konce věků růžový a skvělý, takže za sebe doporůčo veliký!
5/5 po nějakým čase si to ta knížka fakt zaslouží, je to originální a prostě dobrý.



    „V životě málokdy dělám chytrý rozhodnutí na první dobrou."


„Víte, myslím, že nemá cenu ze sebe dělat nic, co nejste. Lidi vás stejně vždycky uvidí takovou, jakou chtějí oni. Jsou moc líní, aby viděli cokoli jiného."


U další recenze zase ahoj!