Moderní poezie aneb Mléko a med, Květy slunce a Ve stínu hladiny // recenze 3v1

Květy slunce

Hodnocení : Do těchto dvou moderních básnických sbírek jsem šla s vysokým očekáváním, protože to hrozně moc lidí doporučovalo, líbilo se jim to a já prostě myslela, že se mi to bude líbit taky, ale ne..
Květy slunce se mi líbila snad ještě míň než Mléko a med, protože ten obsah mi přišel hrozně plitký, nějakým způsobem mi to přišlo jako výkřiky do tmy, protože přeci jenom to bych si nehodila ani na Instagram. Malůvky nejde ani moc komentovat, prostě nejsou dobrý a celkově mi to vůbec nesedlo. Já chápu, že jsem možná ještě možná mladá na to to číst a že to nemůžu pochopit, ale i kdyby to byla pravda, pořád tam je prostě něco, co mi vadí a nedokážu tím pádem tu knihu doporučit. Má to teda skoro 300 stran a četlo se to i na poezii hrozně pomalu a nebavilo mě to. Za sebe nedoporučuju, líbily se mi tak čtyři básně a raději zkusím Atticuse.
1,5-2/5

Mléko a med

Hodnocení : Další kniha od Rupi Kaur mě opět moc na zadek neposadila. Jako líbilo se mi to víc, ale rozhodně ne tak, abych to mohla doporučit. Mnohem víc mi sedly ty témata, která se rozebírají tady a která mi byla i bližší a přišlo mi, že to bylo i lépe napsané a čtivější. Malůvky opět nezklamaly, byly fakt hrozný a jako chápu, že někoho to zaujme, ale prostě 100 lidí 100 chutí a já se přidávám do skupiny lidí, kteří to znova číst nebudou a ani to nikomu nedoporučí. Jsem dost ráda, že jsem si to nakonec nekoupila a i když by to vypadalo v knihovně fakt skvěle, tak toho nelituju. Podle mě byste měli dát přednost poezii, která přijde teď.
3/5

Ve stínu hladiny / spolupráce s autorkou

Hodnocení :  Této knize byste před Rupi Kaur měli dát určitě přednost. Kniha je opravdu malinkatá a roztomilá, máte ji za odpoledne přečtenou a pohladí vás po duši. Skrývá mnoho krásných citátů a básní, které jsem si i vyfotila. Jelikož máme knihu ve spolupráci s autorkou a vždycky si knihu nechává doma jedna z nás, tak jsem si všechny básně, které mě zaujaly vyfotila a že jich nebylo málo! Autorka vydala nově další básnickou sbírku, která je sice o něco delší, ale pořád ve stejném roztomilém vydání a obsah bude také určitě tak skvělý jako její první kniha. Moc doporučuju, je to podle mě sice trochu něco jiného než od poezie čekáte, ale mohlo by vás to nadchnout, aspoň jako nás.
.
4,5/5 přeci jenom jsem z toho nebyla tak odvařená a chtěla jsem si přečíst i knihy od Atticuse nebo Princeznu, která se zachránila sama, takže si nechávám rezervu

Doufám, že jsem vás na něco nalákala a u další recenze zase ahoj!!