Nelituji ničeho // recenze

Autor : Colleen Hoover

Počet stran : 392

Orig. název : Regretting you

Žánr : společenský román

Anotace : Morgan je odhodlána zabránit své šestnáctileté dceři Claře v tom, aby dělala stejné chyby jako ona. Když Morgan jako příliš mladá otěhotněla a vdala se, musela se vzdát svých vlastních snů. Clara nechce jít ve stopách své matky, považuje ji za předvídatelnou bez špetky spontánnosti. Kvůli soupeřícím povahám a protichůdným plánům je pro Morgan a Claru stále obtížnější spolu vyjít. Jediný, kdo může přinést mír do domácnosti, je Chris - Morganin manžel, Clařin otec a rodinná kotva. Ale mír se naruší, když je Chris zapojen do tragické a pochybné nehody. Srdcervoucí a dlouhodobé následky se však nedotknou pouze Morgan a Clary. Zatímco se Morgan snaží vzkřísit všechno, co se kolem nich zhroutilo, najde Morgan útěchu u posledního člověka, u kterého by to očekávala, a Clara se upne k chlapci, se kterým má zakázáno se stýkat. Nová tajemství, rozhořčení a nedorozumění s každým dalším dnem způsobují, že se matka a dcera stále více a více vzdalují. Dokáží k sobě někdy najít cestu zpět

Hodnocení : Původně jsem chtěla udělat příspěvek na všechny knihy od této autorky, ale rozhodla jsem se , že to udělám  každé zvlášť - bylo by to hrozně dlouhé totiž. Každopádně. Tahle kniha mě hned po přečtení úplně ohromila, sice míň než třeba Námi to končí, ale stejně se mi to hrozně líbilo. Jak šla doba, tak se mi to začalo líbit nějak míň, takže začnu malými výtkami. Clara mi od začátku nebyla nějak zvlášť sympatická, ale nějak jsem to zvládla a ten příběh mi to neničilo. Morgan jsem žrala a Jonaha taky!! Kdyby tam nebyl vůbec pohled Clary, bylo by to fakt dokonalé, opravdu by to mělo i na Námi to končí., ale jakmile tam autorka zasadila i tu odlehčenou verzi příběhu, už to za mě prostě nebylo to WOW. Pořád se to čte dokonale, je to rychlé, smutné a hořkosladké. Spíš vám doporučuju nečíst si anotace, protože pak z toho podle mě budete mít mnohem větší zážitek než normálně. Celkově mi to přišlo docela promyšlené a ty zvraty tam fakt stály za to! Není to něco z čeho bych se úplně zhroutila jako u jiných knih, ale doporučuju, jako první kniha od ní to je za mě ideální! A ten konec? To bylo něco tak krásnýho! Měla jsem z toho úsměv na tváři ještě aspoň den. Jen malý upozornění. Jestli čekáte u pohledu Clary nějaký velký děj, radši vám to řeknu na rovinu - Clara se chová někdy jako kráva a prožívá tam svůj románeček, takže typická Colleen to asi nebude.

4,8/5 - Fakt je to dobrý čtivo, ale nebyla jsem z toho tak odvařená tak, jak jsem čekala