Hodná holka, zla krev // recenze


Hodná holka, zlá krev// spolupráce s @grada



Autor : Holly Jackson

Anotace : 

NĚKDO zmizel beze stopy.

NIKDO nechce mluvit.

Ale tentokrát VŠICHNI naslouchají.

Zmizel Jamie Reynolds. Policie nic nedělá. Ani Pipa se nechce do případu zaplést, není přeci žádný profík. Jamieho rodina se k ní ale obrátí o pomoc. Je jejich jedinou nadějí. Všichni poslouchají její detektivní podcast, sledují vyšetřování, ale mlu
vit nechce nikdo.

Kolik temných tajemství může městečko skrývat? Jak postupně vyplouvají na povrch, Little Kilton začíná vřít. S každou další stopou je mezi sousedy víc a víc zlé krve. Sama Pipa se ocitá v ohrožení života. Dokáže propojit všechny souvislosti a najít Jamieho dřív, než bude pozdě?

Počet stran : 352

Hodnocení : Neskutečně jsem se těšila, že to bude dokonalý a dobrý. Co jsem dostala? Úplně něco jinýho než jsem čekala, ale snad ještě lepší. Pipa se na tu hlavní roli prostě hodí, nikdy jsem v thrilleru moc nemilovala postavy, spíš jsem hltala ten děj, ale tady i Pipa a Ravi mi přirostli k srdci. Bylo to čtivé jak něco, fakt jsem to měla přečtené za tři dny, ale kdybych chtěla, tak to mám za jeden den přečtené. Zápletka a konec knihy mě fakt překvapily, nečekala, že to půjde takovým směrem! Fakt upozorňuju, že to musíte číst po sobě, sice je to jen lehce navazující, ale přesto to navazuje přesně na to co se stalo v prvním díle a asi v druhé kapitole je všechno vysvětlené. Jinak mi to přišlo mnohem víc strašidelné  a napínavé, první díl mi přijde hrozně supr na to nové prostředí, je to takové víc tajné a malinko míň zapletené. Tady to nabírá obrátky už od začátku, Pipa je už ve větším nebezpečí a na konci to je fakt něco, t nepobírám doteď. Za sebe moc doporučuju druhý díl snad ještě víc než ten první! Tahle "série" je opravdu brilantní!! Moc moc doporučuju!

5/5 bez pochyb!¨


- moc děkujeme @grada_cz a @cosmopolis za tento výtisk!!