SÉRIE ZNOVU // recenze na celou sérii

Ahoj u nového článku! Tentokrát to bude malinko delší, ale jelikož u nás na profile vyšly příspěvky na tuto sérii, házím to i sem najednou, ať to není zbytečně přeplněné! Pokud jste neviděli fotky, určitě mrkněte!!

,,Not broken, just bent."

Začít znovu

První díl této romantické série jsem si půjčila z knihovny a dost lituju, že jsem si ho nekoupila už na začátku, protože teď mám všechny díly kromě toho prvního a vůbec nemám tušení, kdy přijde řada si tento dokoupit. Každopádně. Allie, první hlavní hrdinka, mi na začátku přišla sympatická, postupně mi ale začala lézt někdy na nervy a jevila se mi spíš jako taková ta "pipina", ale Kadena jsem totálně žrala! Milovala jsem jejich pošťuchování a sarkastické poznámky, o to byla ta kniha vtipnější a zábavnější! I když bych nejraději 100 stran osekala, protože se tam některé situace opakovali, myslím, že je to super začátek série a tihle sérii za mě četl skoro každý, protože ji vidím skoro já každém knižním úctě 😂😂❤️
4,5-6*/5*

Věřit znovu

Nooo, jak to říct. Ne že by to bylo špatný, ale něco mi na tom hrozně vadilo. Spencer není špatna hlavní postava, ani Dawn, ale nejsou to ti top a zas až tolik mi k srdci jejich příběh nepřirostl. Po dočtení čtvrtého dílu mi přišlo, že se všechno točí kolem Dawn, ale pátý díl ke utvrdil v tom, že to tak není protože se postupně odkrývají postavy a Mona Kasten to ma skvělé zorganizované! Ti, co tuhle sérii četli tak ví, že každá postava má nějaké své "problémy", které se tam později řeší a to mě právě možná i baví ještě víc než ta romantika (jasně že Isaac a Sawyer jsou lepší než všechno ale pst🌝). Celkově bych tady zkrátila ten příběh asi o 150 stran, ale stejně to hodnotím dost pozitivně, takže tak🤍 Tady aspoň vidíte, co a jak mají lidi rádi, protože znn mraky lidí, kteří mají nejraději první díl, pak pár lidi, kteří mají nejraději druhý a pak mraky, kteří třetí nebo pátý😂 A i když právě čtu pátý, sama za sebe můžu říct, že moc nechápu lidi, kteří mají nejraději Doufat znovu, ale budiž🤣❤️
4*/5*

Cítit znovu

No tak na tento díl vyšla i recenze nedávno takže určitě víte, jaký na to mám názor😎 Samozřejmě, že to TOTÁLNĚ ŽERU! Sawyer I Isaac jsou za mě nejlepší postavy z celé série ( ještě Blake 👁️👄👁️) a nemohla jsem se od jejich příběhu odtrhnout!! I když se v předešlých knihách možná řešilo lepší vážně téma, tak jsem si to užila asi tisíckrát víc! Milovala jsem jejich piamlou chemii, jak je tam bad girl a good boy (!!!) A taky fotografování a výskyt postav l, které už známe💛
Prestoze bych nejraději pár stran v minulých dílech smazala, tady bych nechala každou stránku protože to byla prostě dokonalost! Uležení názoru mi pomohlo dost, protože předtím bych to mezi nejlepší knihy minulého roku nezařadila, teď to tam ale hodit musím😎. Jestli se někdy dostanu k re-readingu této série, tenhle si užijí na maximum!! Jo a připravte si pevné nervy, protože jejich vztah mi přišel jako jedna velká horská dráha 🙈 ale je to boziii!!
5*/5* nemůžu jinak

Doufat znovu
Další díl, který funguje ala vztah učitel a student, což hodně lidí kritizovalo, pro mě to bylo doost dobré a originální, i když trochu paradoxní. Everly jako hlavní hrdinka, nebyla vůbec špatná, měla jsem ji ráda a chovala se docela v pohodě. Ten, kdo tuhle sérii četl ví, že se některé scény dost opakují, ten vzorec je někdy takový podobný až teda na Cítit znovu, to mi přijde prostě její top strop. Nolan mi upřímně nesedl tolik jako jsem čekala, ani se mi vzhledově nějak nelíbil, takže to je asi pochopitelný. Jinak to bylo čtivé, vážné téma, které se tam objevovalo se mi moc líbilo a celkově si myslím, že to nebylo špatné, pořád to ale nestačilo na zbylé díly. Hodnotím po přehodnocení stejně jako druhý díl.
4/5

Snít znovu
Přestože jsem na tento díl viděla nespočet dobrých recenzí, a dokonce i některé špatné, hrozně dlouho mi trvalo než jsem si ho pořídila a přečetla. Právě to dočítám, takže je to přímo aktuální názor a časem se může malilinkato změnit. Už anotace, kterou já si obyčejně nečtu, tak jsem si ze zvědavosti pročetla a byla to asi nejzajímavější anotace z těch všech dílů. Ex přítelkyne, hate to love a ještě v podání Blakea a Jude? Prosím, to potřebuju. A jo, je to skvělý. Pořád se nemůžu rozhodnout jestli je to lepší než Cítit znovu nebo ne, ale nechám to pod tím, kdyžtak to prostě vyměním, ono se nic moc nestane. Pořád si nejsem jistá hvězdičkami, ale jedno vám můžu říct jistě. Tuhle sérii potřebujete číst!! I kdyby se vám jeden díl nelíbil, ručím vám, že aspoň jeden vás prostě nadchne, prostě musí. A i když ne, je to čtivý, je to zábavný, je to ňuňu a rozhodně se u toho nebudete nudit, že byste u toho usnuli. Aspoň doufám teda. Blake je za mě nejoblíbenější hlavní hrdina a na topu se pořád drží jako hlavní hrdinka Sawyer. Na druháku je Isaac a Jude, takže se to tak vyměnilo hezky. No vidíte...Snít znovu a Cítit znovu za mě vedou a pro ostatní je to úplně jiný díl. Tady jde dost razantně poznat, že každému sedne prostě něco jiného.
4,8/5 - nejsem si pořád jistá, ale nechám to nejspíše takto

Doufám, že nevadí, že jsem sem nehodila tentokrát anotace a tak dále, ale podle mě jde spíš o ten názor, takže tak...díky, že jste se dočetli až sem a u dalšího příspěvku zase ahoj!!!