MOŽNÁ JEDNOU // recenze

 

Autor : Colleen Hoover 

Anotace : Sydney žila v dokonalém světě – dobrá škola, práce, skvělá kámoška i úžasný přítel. Jenže pak zjistí, že její přítel ji podvádí a nádherná bublina perfektní idylky praskne. Naštěstí je tu záhadný soused a jeho hudba, který dá Sydney novou naději. Ale psát písně, stejně jako žít vlastní život, není nikdy snadné…

Počet stran : 392 


Hodnocení : Určitě víte, že já CoHo knihy totálně žeru, takže nebude nějakým překvapením, že jsem si i tuhle knihu zamilovala. Na začátek vám doporučuju nečíst si anotaci, potom vás alespoň nepřipraví o moment překvapení. Já jsem si tu knihu koupila jen kvůli recenzím, které jsou opravdu kladné, takže mě ani nenapadlo si číst anotaci. Od začátku je děj neskutečně svižný, jsem ráda, že t nabírá obrátky už při prvních stranách, takže nemusíte čekat na uvedení do děje a tak dále, protože to vám autorka řekne při té akci. Hlavní hrdinka Sydney, mi byla většinu knihy sympatická a měla jsem ji ráda, někdy sice udělala až moc inpulzivní krok, ale to se dá někdy i očekávat. Ridge, hlavní hrdina této knihy, byl k sežrání! Nebudu vám tady spoilerovat něco, co se s ním pojí, protože m to neskutečně překvapilo a o to mě to asi bavilo i víc! Kdybych to měla srovnat s mojí nejoblíbenější knihou od ní, což je Námi to končí, tak je tu o něco méně citátů a odstavců na zamyšlení, ale zase více akce a lepší hlavní hrdina. Námět jako takový mě více chytl u Námi to končí, ale doteď se fakt nemůžu rozhodnout, která z nich je lepší. Na Goodreads jsem zjistila, že jsu i knihy, spíš kniha i o vedlejších postavách, teď si přesně nevzpomenu, jak se jmenují, ale spolubydlící se určitě jmenuje od W. Asi si úplně nemyslím, že se to sem dostane, ale jsem ráda, že si budu moct koupit November 9 už v listopadu snad v čj, protože to myslím Eliss books fakt doporučovala! 

Každopádně tahle knížka mě emočně zničila, prožívala jsem reálně každou stranu jejich příběhu a co je hodně hodně veliký plus, eistuje playlist ke knize, přesně k tomu padne a je to prostě eňo ňuňo vymazlený. Fakt doporučuju, tenhle příběh vás doufám nezklame!!

,,Sometimes in life, we need a few bad days in order to keep the good ones in perspective."


5/5