Nedotýkej se mě // recenze

 NEDOTÝKEJ SE MĚ 


Autor : Laura Kneidl

Anotace : Když Sage přijede do Nevady, nemá vůbec nic – peníze, přátele, ani pořádnou střechu nad hlavou. Se svou železnou vůlí je však pevně odhodlána začít zde nový život a zapomenout na vše, co se jí doma stalo. Jenomže odpoutat se od vlastní minulosti není tak jednoduché. Vzpomínky a s nimi spojený neustálý strach ji doprovázejí na každém kroku.

Nejinak je tomu i ve chvíli, kdy Sage dostane místo v knihovním skladu a setká se zde s Lucou. S pronikavým pohledem šedých očí i s tetováním je Luca ztělesněním všeho, čeho se Sage tolik bojí. Ve skutečnosti Luca není tím, kým se na první pohled zdá být. Krok za krokem nahlíží Sage do Lucovy duše a probouzí v sobě cit, který doposud nepoznala. Spolu s tím nachází odpovědi na všechny své dosud nezodpovězené otázky…

Počet stran : 406

Orig.název : Berühre mich. Nicht

Žánr : new adult, román

Hodnocení : Dneska na Instagramu vyšly nové fotky, kde je mimo jiné i recenze na tuhle pecku a jelikož jsem se chtěla hnout i s blogem, máte tu o něco delší recenzi! Takže. Přečetla jsem zatím pouze sérii Znovu, takže zatím nemám v knihovně tolik knih, které by byly podobné tomuhle stylu, ale jdeme na to! Sage je za mě skvělá hlavní hrdinka, která mi sedla, většinu jsem se ani nedivila, že něco udělala a chápala jsem ji ve většině případech. Kdybyste vůbec nevěděli o co jde, v knize se řeší vážné téma zneužívání, jestli jsem to dobře pochopila a fakt mě tohle téma baví číst, byť to není vůbec dobré takhle říkat. O něco míň mě zaujal hlavní hrdina Luca, který sice nic moc neudělal špatného, choval se normálně, ale nějakým způsobem mi moc nesedl. Určitě se do toho příběhu hodí, Kadena nebo Blakea bych si tam nedokázala představit :))). Kniha je hrozně čtivá a i když se tam toho zas tolik nestalo, je to svižné a kouzelné. Tenhle příběh mě moc zaujal a líbil se mi, jak do sebe všechno zapadalo. Na konci mě to malinko zklamalo, protože jsem si nastavila moc vysoká očekávání v závislosti na názorech ostatních, takže to nebylo to veliké BUM, pořád to ale wow docela bylo, to neříkám, že ne, protože jsem to i tak nečekala a to je asi jediná chybka. Doufám, že jsem vás nějak navnadila a já si musím, co nejdřív koupit ten druhý díl, achjo.

4,8/5