Všechny malé zázraky// jak mě tahle knížka zabila

🤍Všechny malé zázraky


Autor : Jennifer Niven
Anotace : Strhující příběh o hledání a (ne)nalézání, o lidských předsudcích a první lásce.
Theodora Finche fascinuje smrt. Violet Markeyová zase žije pro budoucnost – těší se na den, kdy dokončí střední školu a bude moct opustit rodné městečko, které jí připomíná nedávnou tragickou smrt sestry. Když se ti dva potkají na římse školní zvonice, není ale docela jasné, kdo koho vlastně bude zachraňovat.
Finch je obyčejný kluk, až na to, že trpí bipolární poruchou. Violet je obyčejná holka, až na to, že Finchovi přijde úplně neobyčejná. Ty dva svede dohromady školní projekt, jehož cílem je objevovat „krásy Indiany“, a oba při tom učiní zajímavé objevy...
Počet stran : 360
Orig. Název : All the bright places 
Žánr : Young adult contemporary



Hodnocení : Když jsem zjistila, že vyjde film podle této knihy, okamžitě jsem si to musela koupit a přečíst, abych se na to mohla podívat. Přestože jsem si koupila filmovou obálku, která je za mě trochu horší než originál, tak mi to ani nevadilo, protože mi to vůbec nesedlo. Upřímně? Jednak z největších zklamání za dobu, co čtu. Čekala jsem něco ve stylu Pět kroku od sebe nebo Hvězdy nám nepřály a dostala jsem nudnou story o dvou lidech, kteří mi byli totálně nesympatičtí...Violet je teda o dost horší než Finch, který občas řekl aspoň něco, co dávalo hlavu a patu. Přestože to má fakt supr hodnocení, aspoň vidíte, že i výjimky se najdou. Za mě je ten film prostě lepší, jak příběhově, tak plynulostí a postavami, které se sice do příběhu v knize vůbec nehodili a neodpovídali, ale ve filmu to bylo fajn. Jedinou věc, kterou vytáhnu jako dobrou jsou citáty, které byly fakt vynikající.
1-2/5 já to jednou zvýším, jednou snížíme, ale výš než nad 2* nejdu

- u dalšího příspěvku zase ahoj!