Matčina hra a Nevlastní sestra // recenze

MATČINA HRA

Autor : Sandie Jones
Počet stran : 352
Žánr : psychothriller
Anotace : ON TĚ MILUJE: Adam zbožňuje Emily. Emily je přesvědčená, že Adam je perfektní muž, jakého nevěřila, že někdy potká.
ALE ONA TEBE NE: Ve stínu číhá soupeřka, žena, kterou s jejím milovaným spojuje hluboké pouto.
NIC JI NEZASTAVÍ: Emily si vybrala Adama, ale nevybrala si jeho matku Pammie. Neexistuje nic, co by matka neudělala pro svého syna. A Emily zjistí, kam až je Pammie schopná zajít, aby dosáhla svého. Aby Emily odešla navždy
Orig.název : The other woman
Hodnocení : Když tahle knížka vycházela, slyšela jsem na ni nespočet dobrých recenzí, takže jsem neváhala a přečetla si ji. Co se musí autorce uznat, je skvělá promyšlenost příběhu, zápletky, které jsou zamotanější a zamotanější, skvělý styl psaní a hlavně nečekaný konec. Hlavní hrdinka Emily jsem měla ráda, bohužel Adama a Pammie jsem nenáviděla, ale říkám si, že to mohl být i účel..Prvních 100 stran bylo kupodivu skvělých, extrémně mě to bavilo, takže jsem od zbytku knihy očekávala něc podobného. Bohužel to tak nebylo, protože tu byla jen tak jedna dějová linka, která postrádala někdy akci a čtivost, takže se to táhlo. Nicméně posledních 100 stran to zase vytáhlo a bylo to stejně dobré jako ten začátek a musím říct, že to bylo fakt dobře vymyšlené. Konce mě zas až tak nepřekvapují a tady byl fakt dobrý.
4/5 - za těch 100 stran uprostřed

NEVLASTNÍ SESTRA
Autor : Sandie Jones
Počet stran : 348
Orig.nazev : The Half Sister
Žánr : psychologický thriller
Anotace : Sestry Kate a Lauren si vždycky byly navzájem oporou. Každou neděli pravidelně obědvají spolu se svou matkou a po smrti otce na této tradici lpí ještě víc. Jednoho dne však někdo zaklepe na dveře a rázem je všechno jinak. Na prahu stojí mladá žena. Představí se jako Jess a v ruce drží výsledky testu DNA. Tvrdí, že je jejich nevlastní sestra.
Následky její návštěvy na sebe nenechají dlouho čekat. Najednou začíná vyplouvat na povrch, že každá z žen ukrývá nějaké tajemství a jejich rodina možná není tak dokonalá, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Hodnocení : Druhá kniha od této autorky mě zaujala o něco více než její předchozí kniha, protože už ze začátku tu máme zajímavější zápletku i příběh obecně a čtení mě také bavilo o něco více. Krom té hlavní dějové linky tu máme i dvě postavy - Kate a Lauren, které mají svůj život a problémy a autorka se nebála to spojit s hlavním dějem, takže tu můžeme sledovat hned tři linky - a že udělala fakt dobře. Kdyby tam nebyly i ty rodinné problémy a situace, tak si myslím, že to bude i horší než Matčina hra, ale povedlo se to moc. Upřímně jeden z těch lepších thrillerů za poslední dobu, opět nečekaný konec a rozuzlení, které bylo promyšlené, to já na thrillerech žeru nejvíce. Pokud autorka napíše i další knihu a bude v češtině, tak si ji určitě přečtu!!!
4,6/5 - jen protože to není nějaké BUM

- knížky jsou ve spolupráci s @grada_cz a @cosmopolis❤️ děkujeme za zaslání!