Na obtíž // recenze

 NA OBTÍŽ 


Autor : Colleen Hoover 

Orig. název : Without Merit

Žánr : New adult

Počet stran : 312

Anotace : Vossovy byste jen stěží označili za „normální“ rodinu. Žijí ve zrekonstruovaném kostele, máma, která se ještě nedávno léčila z rakoviny, bydlí v suterénu a otec je ženatý s její bývalou ošetřovatelkou. A pak je tu Merit.

Merit Vossová sbírá trofeje, které nevyhrála. Je to podivný koníček, pro ni má ale zvláštní význam. Když se vydá na garážový výprodej, aby pátrala po svém novém úlovku, místo trofeje tam narazí na Sagana. Jeho osobnost, humor a odzbrojující optimismus jí okamžitě učarují. Dalo by se skoro říct, že je to láska na první pohled. Dokud Merit nezjistí, že Sagan je tak trochu… zadaný. Samotářská Merit se po tomhle zjištění uzavře ještě víc do sebe. Jako by svůj život i svou podivínskou rodinu sledovala zdálky. Dokud neodhalí tajemství, které jí žádná trofej nikdy nevynahradí…

Not every mistake deserves a consequence. Sometimes the only thing it deserves is forgiveness."

Hodnocení : Další knížka, která je prostě d i v n á. Někdy se dost podobala Ostrovu, každopádně tohle je hlavně o rodině, o vztazích o rodině a o depresi. Colleen ty knížky prostě psát umí a tuhle jsem četla dokonce dvakrát jen za tenhle rok. Jo, je to skvělý. Četla jsem ji hlavně kvůli tomu, že jsem jiměla často v hlavě a dlouho jsem na ten příběh a postavy myslela, takže když jsem si ji koupila i domů, tak jsem si ji musela přečíst znovu. Chápu, že to někomu nesedlo a těch lidí mi přijde je snad ví, než těch, kterým se to líbilo, což malinko nechápu ale oukej, beru. Hlavní hrdinka Merit se někdy chová jako hrozná kravka, ale tentokrát proti tomu nic neřeknu ani neuberu, protože to z vlastní zkušenosti dost dobře chápu a někdy to prostě nejde a je to normální a já bych se chovala dost podobně, až na některý tupý rozhodnutí. Naproti tomu Sagana totálně žeru, je to skvělý hlavni hrdina, který tomu příběhu dodává klid a rovnováhu a není to jen nějaké chvástání hozené do knihy. Jsem ráda, že jsem se jí nakonec nevyhla a přečetla si ji, protože mi toho dost dala a určitě ji budu číst znovu, protože mě nějakým zvláštním způsobem hrozně uchvátila. 

4,7/5 - doporučuju, ale neručím, já na těch divných knížkách ujíždím