Ostrov lhářů // recenze

JOHNNY - He is bounce.
He is effort and snark
GAT - He is contemplation and enthusiasm,
ambition and strong coffee.
CADY - A visionary, a heroine, a rebel
The kind of people who changes history.

Hodnocení : Myslím si, že tuhle knížku mnoho z vás zná a pokud ne, koukněte se na booktok (tik tok o knihách) a tam je to v zahraničí fakt všude. Jelikž jsem tolik skvělých recenzí v čr neslyšela, pouze v zahraničí, tak mi to přišlo malinko divné, ale byla jsem fakt zvědavá na to, jaké to je, takže jsem si to prostě půjčila z knihovny, protože to nejde nikde sehnat, bohužel. Od začátku je ta knížka d i v n á.
Nemyslím to nějak negativně, ale tak moc se liší od těch ostatních, že je to fakt unikát. Autorka má svůj styl psaní, všechno je to vyprávěné jiným způsobem, což se mi moc líbilo a četlo se to o to lépe. Hlavní hrdinové, Mirren, Gat, Johnny i Cadence do příběhu skvěle zapadají, jsou skvěle vyobrazeni, jejich charaktery jsou reálné a uvěřitelné. I když ta knížka nemá moc stran, stane se tam toho opravdu hodně, autorka si s vámi dlouho hraje, až do konce, který je teda NEČEKANÝ. Nikdy jsem snad nezažila víc BUM konec jako je tady a fakt se ta knížka vyhoupla na jiný level, protože what? To bylo nečekaný, skvělý a neskutečně promyšlený. Co si budem, nic extra wow, co by vás jako posadilo na zadek asi není, když nepočítám ten konec, ale jak říkám, je to tak divná knížka, která se vám vryje do kůže, že na ni musíte pořád myslet, vlastní zkušenost. Neodolala jsem a tu knížku jsem musela mít doma, takže jsem si ji objednala v aj a chystám se na ni ve společném čtení u Adi a Cleo, takže i vy máte možnost se zúčastnit!! Za sebe tahle kniha smysl má, je skvělá a nečekaná, přesně na léto a sálá z toho ta atmoška!!
4,7-8/5

- jsem zvědavá na druhé čtení, doufám, že mě to nezklame!