Z krve a popela // spolupráce s @humbook

Z krve a popela // spolupráce 


Autor : Jennifer L. Armentroutová
Žánr : fantasy román, dospělé
Orig. Název : From blood and ash
Anotace : První díl návykové fantasy ve stylu knih Sarah J. Maasové
Poppy byla už od narození vyvolena, aby svět přivedla do nové éry, a její život tak nikdy nepatřil jen jí. Na ramenou jí teď leží budoucnost celého království, sama však neví, zda o to vůbec stojí. A když do jejího života vstoupí zlatooký strážce Hawke, který má zajistit její Povznesení, Poppyin osud a povinnost se propletou s jejími touhami a potřebami. Poppy začne zpochybňovat vše, v co kdy věřila – a Hawke ji uvede v pokušení vyzkoušet zakázané…
Počet stran : 544
Hodnocení : Tuto knihu jste podle mě všichni viděli v zahraničí skoro tak hojně jako SJM knihy, ne-li i více. Byla jsem opravdu natěšená, protože jsem viděla snad jen pozitivní recenze a ne že by mě to zklamalo, ale bylo to rozhodně něco jiného, než jsem čekala. Hlavní hrdinka Poppy, je opět skvělá hlavní hrdinka s dobře vykresleným charakterem, který do příběhu pěkně zapadá a konstrastuje s tím Hawkem. Opravdu jsem nečekala, že to bude slow-burn romantika, která se teda na konci fakt rozjela, ale na druhou stranu to bylo milé překvapení. Autorka má skvělý styl psaní, má to za mě promyšlené, takže očekávám druhý díl o něco lepší, ale doufám, že nenastane případ jako u H&H, kdy mě ta dvojka dost zklamala. Samozřejmě jsem s tím měla trošku problém, protože jinak bych už od začátku psala, jak je to dokonalé a že to musíte všichni číst. Zhruba 100-150 stran uprostřed knihy mě nudilo, přišlo mi, že se tam nic zvláštního nestalo a bylo to za mě fakt zbytečné, proto jsem si z toho tak nesedla na zadek. Jinak ale originální to je, je tam i pořádná romantika, kterou budete mít určitě rádi, hlavní hrdiny to má jedny z top, hlavně protože je každý trochu jiný a tady se to ukázalo jako velice dobrá věc a celý ten nápad se mi moc líbil! Pro milovníky SJM nutnost, jen si nedávejte tak vysoká očekávání.
Určitě si přečtu druhý díl, protože to končilo dost otevřeně!
4,5/5

Pokud jsem vás na Z krve a popela nalákala můžete si ji rovnou objednat tady.
- Moc děkujeme @humbook za možnost si knihu přečíst ještě před vydáním!!